Skip to main content

Unistuste töö

Kui minult küsida, mis on minu unistuste töökoht, vastaksin ma, et turundus- ja kommunikatsioonijuht mõnes ettevõttes, mille ala mulle ka korda läheb, või siis ettevõtte juht oma armsas firmas, kuhu ma olen suutnud värvata just need inimesed, kellega koostöö sujub ja mis tegutseb alal, mis mulle huvi pakub.

Samas on mul praegu paljude arvates unistuste töökoht. Hiljuti ütles mulle keegi nii: "Mul on nii hea meel teada saada, et selline töökoht on tegelikult ka olemas. Ma olen sellest unistanud, aga ei arvanud, et see eksisteerib."

Huvitaval kombel aga ei ole mina kunagi arvanud, et mul oleks unistuste töö. Jah, mul on hea palk, korter, mis mulle kinni makstakse ja mõistev ülemus. Mida veel tahta? Miks olla koguaeg rahulolematu? 

Üks mu hea sõbranna ütles, et kui sa ei ole tänulik nende heade asjade eest, mis sulle osaks on saanud, siis ei ole sa ka tänulik iseendale, sest sina oled ju need otsused teinud ja selle välja teeninud.
Seega teiste inimeste kogemusi arvestades, olen ma arusaanud, et ma olen tegelikult ka rahul selle üle, mis mul on! Kuid siiski ma tahaksin teha tööd, millel on ka ühiskonnas mingi väärtus.

Ehk on nii, et enda töö ei tundu kunagi unistuste tööna ja sellena tundub vaid nende töö, kes kiirgavad rahulolu, sest nad oskavad olla rahul, tänulikud ning jätavad midagi enda teada?

Comments

Popular posts from this blog

Tina valamise saadused 2009. aastaks

Mina: 1) * merineitsi või tüdruk lehvitab kai pealt rätiga (erinevad maailmad; armastus ja lahkumine) * päkapikk või pikkade juustega peenike tüdruk 2) * sõrmkübar või läki-läki (hakkan käsitööd tegema) 3) * koer - (sõprus) * mees põlvitab lilledega * korall (reisimine) 4) * lumelaudur või suusataja * tantsija Emme: 1) * kaelkirjak ja merihobu * kaelakee või lint Hanna-Grete: 1) * lint ja kurikas 2) * pulmakellad * rase naine * kala * päkapikk

Pidu sinus eneses

Kui sul elus on vedanud ja sa oled noore mehena elanud Pariisis, siis jääb ta sinuga, kus sa ka oma ülejäänud elupäevad veedad, sest Pariisis on pidu sinus eneses. Ernest Hemingway ühele sõbrale, 1950 Pariisile ei tule iial lõppu, ja iga inimene, kes seal on elanud, meenutab teda omamoodi. Me pöördusime alati sinna tagasi, ükskõik, kes me olime, ükskõik, kuidas Pariis oli muutunud, ükskõik, kui raske või kui kerge sinna oli pääseda. Pariis oli alati seda väärt ja ta tasus sulle kõige eest, mida sa talle iganes andsid. Ent selline oli Pariis nendel ammustel päevadel, kui me olime väga vaesed ja väga õnnelikud. Pidu sinus eneses, Ernest Hemingway

drawing

/---/ If you took a bunch of kids and taught them to play the violin at the age of 4 or 5 after a couple of years some of them developed perfect pitch, and in all of those cases their brain structure had changed. /---/ I believe drawing changes the brain in the same way as the search to create the right note changes the brain of a violinist. Drawing also makes you attentive. It makes you pay attention to what you are looking at, which is not so easy. Photo by  Taru Huhkio  on  Unsplash Milton Glaser "10 things I've learned" http://miltonglaser.com/pages/milton/mg_index.html