Skip to main content
Typical

Come on cant I dream for one day
Theres nothing that cant be done
But how long should it take somebody
Before they can be someone

Cause I know theres got to be another level
Somewhere closer to the other side
And Im feeling like its now or never
Can I break the spell of the typical

Ive lived through my share of misfortune
And Ive worked in the blazing sun
But how long should it take somebody
Before they can be someone.

Cause I know theres got to be another level
Somewhere closer to the other side
And Im feeling like its now or never.
Can I break the spell of the typical.
The typical
Im just the typical
Can I break the spell of the typical

Because its dragging me down
Id like to know about when
When does it all turn around

© 2005 - 2006 MUTE MATH

Comments

Hando said…
küll teil on hea muusikamaitse

Popular posts from this blog

Tina valamise saadused 2009. aastaks

Mina: 1) * merineitsi või tüdruk lehvitab kai pealt rätiga (erinevad maailmad; armastus ja lahkumine) * päkapikk või pikkade juustega peenike tüdruk 2) * sõrmkübar või läki-läki (hakkan käsitööd tegema) 3) * koer - (sõprus) * mees põlvitab lilledega * korall (reisimine) 4) * lumelaudur või suusataja * tantsija Emme: 1) * kaelkirjak ja merihobu * kaelakee või lint Hanna-Grete: 1) * lint ja kurikas 2) * pulmakellad * rase naine * kala * päkapikk

Pidu sinus eneses

Kui sul elus on vedanud ja sa oled noore mehena elanud Pariisis, siis jääb ta sinuga, kus sa ka oma ülejäänud elupäevad veedad, sest Pariisis on pidu sinus eneses. Ernest Hemingway ühele sõbrale, 1950 Pariisile ei tule iial lõppu, ja iga inimene, kes seal on elanud, meenutab teda omamoodi. Me pöördusime alati sinna tagasi, ükskõik, kes me olime, ükskõik, kuidas Pariis oli muutunud, ükskõik, kui raske või kui kerge sinna oli pääseda. Pariis oli alati seda väärt ja ta tasus sulle kõige eest, mida sa talle iganes andsid. Ent selline oli Pariis nendel ammustel päevadel, kui me olime väga vaesed ja väga õnnelikud. Pidu sinus eneses, Ernest Hemingway

drawing

/---/ If you took a bunch of kids and taught them to play the violin at the age of 4 or 5 after a couple of years some of them developed perfect pitch, and in all of those cases their brain structure had changed. /---/ I believe drawing changes the brain in the same way as the search to create the right note changes the brain of a violinist. Drawing also makes you attentive. It makes you pay attention to what you are looking at, which is not so easy. Photo by  Taru Huhkio  on  Unsplash Milton Glaser "10 things I've learned" http://miltonglaser.com/pages/milton/mg_index.html